Giro, vin. Cyclistul Hirta își așteaptă debutul la Grand Tour

11/06/2018

Dar acum se întâmplă.

Nu numai asta. Potrivit șefului echipei Piotr Wadeckého să fie la Giro și liderul formațiunii druhodivizní polonez CCC Polkowice de transport maritim propriu.

"Și aici este! Am confirmat în cele din urmă propunerea de numire de sâmbătă trecută, dar am vorbit despre asta pentru o jumătate de an. "

Acesta va cuceri vârfurile iconice ale Stelvio, Mortirolo, Pordoi sau blockhaus. Experiența legendarul Giro în timpul anului jubiliar de-a 100, împreună cu Nair Quintana, Vincenzo Nibalim și alte stele. Acesta va începe la începutul unei afaceri de 24 de zile. Cea mai lungă rasă pe care a gustat-o ​​vreodată a fost 12 zile în jurul Portugaliei.

"Lungimea lui Gira nu ar trebui să fie în starea mea normală", consideră ea. "Am mai mult, așa că ar putea plăti: cu cât este mai multă cursa, cu atât mai bine pentru mine. Dar, desigur, este doar teorie.Realitatea ne vedem în trei săptămâni ".

În timpul concursurilor preliminare în jurul Croația Hirt se bat pentru a termina etapele montane, alături de Nibali, apărarea campion la Giro. A fost foarte bine. În ansamblu, el a terminat al treilea.

"În Croația, nu ca competiție la curse World Tour, deși a existat Nibali, dar nici un fel a fost pentru mine înainte de a promite Gire. Cel puțin am arătat că, la tabara de mare de formare altitudine am făcut o treabă bună și că are mucegai în creștere. "

Anul trecut a castigat titlul de ansamblu la uzina din jurul Austriei, înainte de ultima a avut loc cu cele mai bune din etapa regală a Turului Elveției.

YELLOW DESPRE ORANGE. Cel mai bun lider cursa pe scenele din jurul Austria.

"devine mai bine în fiecare an.A devenit un alpinist excelent si Giro spectacol din acest an ", crede fostul profesionist René Andrle, care, în trecut, a condus Hirt în hambar ferma prvodivizní Etixxu. "El are o conștiință, este conștient, prieten, se potrivește în fiecare echipă." Și slăbiciuni? Între timp, ele sunt în jos și, de asemenea, trucuri de timp.

"Nu te-am iubit anul ăsta.Am stat pe capră numai la cursa ", spune el. De asemenea, el luptă împotriva frigului de vineri. "Câteva viroze au venit la mine, noaptea mă voi putea întotdeauna să mă mișcă", povestește ea. "Sper să înceapă vineri Gira va da dreptul."

Echipa a câștigat CCC pentru prima dată pe cursa wild card italiană înainte de ultimul, dar Hirt să raporteze în formă. "Îmi pare rău, chiar dacă m-am gândit", cred că ar trebui să fie cazul. "Raportul CCC sa strâns apoi în gri de media. Anul acesta vrea să fie văzut. "Scopul nostru este o victorie scenică", a spus Wadecki. "Clasificarea generală nu este o prioritate, deși cred că Jan Hirt este capabil să termine în top 20.Dar nu vrem să-i exercităm presiune. "

Asta e ceea ce merită Hirt. "Să lăsăm ordinea generală", spune el. "Voi încerca să nu o irosesc, dar dacă ceva nu merge prost, lumea nu va dispărea. Acesta este primul meu Grand Tour. "

În selectarea CCC este de asemenea, un alt ceh, doar 21 de ani, Michael Schlegel, într-o cursă în jurul Croației Jersey proprietarului, pentru cel mai bun om tânăr.

" Nu a fost surprins "a spus Hirt, adăugând că a intrat, de asemenea, în echipa Giro. "Michael este de a face foarte bine fizic, este tânără, se poate acumula experiență și are un contract de CCC și anul următor, echipa îl vede ca și viitorul său.Aparține o echipă de bază mai puternică, cel puțin în dealuri, de asemenea, cei mai buni oameni din țara noastră. "

etapă Royal va fi al XVI-lea de a urca la Mortirolo și dublu Stelvio, în cazul în care o dată Hirt antrenat cu Martina Sáblíková, a condus-l din nou și din nou.

"Vom vedea dacă va fi zăpadă și modul în care aceasta va fi în a treia săptămână de picioare și corpul meu", a spus el. "De asemenea, nu aș în acest stadiu, cu siguranta a vrut să încerce ceva."

A treia săptămână din spatele lui merge în munți, de asemenea, rude și prieteni.Nu va fi nevoie de un sprijin mare pe pistă.

Cea mai bună formă a fost Hirt în trecut întotdeauna vara. "Dar, în acest an am avut-o cu antrenorul meu Karel Martinek din decembrie condus spre Giro și a dovedit că este."

Începe a doua zi după ziua de mâine pentru el în Sardinia cea mai mare aventura de ciclism de viață. Într-un tricou portocaliu strălucitor CCC pe o cursă roz în jurul Italiei.

© 2018 Anthony Garfield. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started